Dokładnie rok od premiery gry SlavicPunk: Oldtimer w wersji PC zespół deweloperów Red Square Games postanowił uczcić tę rocznicę w postaci publikacji bardzo ważnej i obszernej aktualizacji dla gry. Rozwiązuje ona przede wszystkim problemy zgłaszane przez graczy. Dodatkowo poprzez zmianę silnika gry z Unreal Engine 4 na wersję 5.3 projekt zyskał na jakości, co umożliwi dalszy rozwój tego słowiańskiego uniwersum. W ramach urodzinowej promocji tytuł jest już dostępny w sprzedaży po obniżonej o 60 proc. cenie.
- Jako zespół bardzo liczymy, iż dostarczona aktualizacja tchnie drugie życie w „SlavicPunk: Oldtimer”, jeszcze mocniej zainteresuje społeczność graczy oraz pozwoli na ponowną ocenę produktu i zwiększenie liczby pozytywnych recenzji. Włożyliśmy sporo pracy w ten projekt i zależy nam na tym, aby gracze widzieli w nas deweloperów, którzy nie porzucają swoich prac a wręcz chcą swoje tytuły rozwijać w przyszłości - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Rocznicowa aktualizacja SlavicPunk: Oldtimer m.in. poprawia wydajność, stabilność oraz płynność animacji. Ponadto ulepszono system zapisu, reakcje gracz i AI przeciwników oraz zredukowano czas ładowania i zaktualizowano silnik gry. W przypadku tego projektu Red Square Games zdecydowało się przejść na Unreal Engine 5.3, który przynosi znaczne usprawnienia w grafice, fizyce oraz narzędziach deweloperskich, co z kolei pozwala na tworzenie jeszcze bardziej złożonych i realistycznych światów. Łącznie poprawiono około 100 bugów związanych z rozgrywką, zachowaniem przeciwników, wydajnością, optymalizacją poziomów, opcjami sterowania, lokalizacją itp. Każdy aspekt gry został dokładnie przeanalizowany i usprawniony, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenie gracza.
Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam i GOG oraz Epic Games Store po obniżonej o 60 proc. cenie, a długość tej promocji uzależniona jest od regulaminów platform. Regularna cena gry wynosi 24.99 USD.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. To właśnie współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej Red Square Games stworzył historię Yanusa – prywatnego detektywa z burzliwą przeszłością, który próbuje rozwiązać sprawę skradzionych danych, walcząc ze swoimi wewnętrznymi demonami, miejskimi gangami i wszechpotężną korporacją odpowiedzialną za rozkład miasta, które kiedyś nazywał swoim. Gra jest wyjątkową mieszanką motywów cyberpunkowych i neo-noir z wpływami słowiańskimi, która zawiera responsywne systemy walki i poruszania się, bazuje na elementach battlehackingu, a przede wszystkim wprowadza autentyczną atmosferę ukazując ponurą i czarująco chaotyczną wizję tego, jak mogłoby wyglądać hipotetyczne środkowoeuropejskie miasto w cyberpunkowej scenerii.
O spółce Red Square Games:
Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie premium osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment ASI.
Źródło: Spółka, #RSG