K2 Precise (Grupa K2) wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego (Sarantis) | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
11 lip 2023, 12:28

K2 Precise (Grupa K2) wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego (Sarantis)

K2 Precise zrealizowała działania, które obejmowały kampanię telewizyjną oraz digitalową, zrealizowane w podejściu wideo multiscreen.

Agencja wygrała przetarg, pokonując dotychczasowy, wieloletni dom mediowy klienta. Rok wcześniej, również po wygranym przetargu, K2 Precise zajmowała się planowaniem i zakupem mediów w digitalu, a w obecnej kampanii do prowadzonych działań doszedł również obszar telewizyjny (planowanie i zakup).

Wybraliśmy K2 Precise ze względu na kreatywne i nieszablonowe podejście oraz doskonałą odpowiedź na nasze potrzeby określone w założeniach kampanii. Doceniamy w kampanii jej stały monitoring i maksymalizowanie parametrów, które przyniosło wyniki znacznie wyższe od zakładanych – mówi Bartek Szakiewicz, Marketing Manager w Sarantis Polska.

- Staramy się, żeby nasze podejście zarówno na etapie przetargów, jak i obsługi klientów, budowało długoletnie, partnerskie i jednocześnie biznesowe relacje, dlatego cieszymy się z okazanego nam ponownie zaufania i rozszerzenia współpracy. Czujemy się silnym zespołem zarówno w digitalu, jak również w kampaniach telewizyjnych – podkreśla Marta Kubik, Head of New Business K2 Precise.

W komunikacji wykorzystano spoty z Marcinem Pękałło. Za koncept kreatywnykampanii odpowiadała agencja Grey.

O spółce K2 Precise:

K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów, SEO & content marketing oraz MarTech. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych: Segment mediowy – K2 Precise – ekspertyza digital marketing. Usługi specjalistyczne: SEM, social, programmatic, performance, SEO & content marketing, business intelligence, webanalityka, MarTech oraz usługi planowania i zakupu TV.

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.

Źródło: Spółka, #K2H

Zobacz także: K2 Holding SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości