LPP podtrzymuje plan zwiększenia powierzchni sklepów o 10% r/r w 2019 r. | StrefaInwestorow.pl
Inwestowanie w obligacje 2024 - pomóż w rozwoju Strefy Inwestorów: Prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety na temat inwestowania... Kliknij tutaj, aby wypełnić ankietę
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 lut 2019, 11:49

LPP podtrzymuje plan zwiększenia powierzchni sklepów o 10% r/r w 2019 r.

LPP podtrzymuje cel 10-proc. wzrostu powierzchni sieci sprzedaży w tym roku, poinformował ISBnews prezes Marek Piechocki.

"Skupimy się głównie na zwiększaniu powierzchni niemal wszystkich naszych marek, mniej zaś na zwiększaniu liczby sklepów. Obecnie w budowie jest 250 tys. m2, ale netto zakładamy, że przybędzie nam w tym roku ok. 100 tys. m2. Wszystkie nasze marki przechodzą modernizację" - powiedział Piechocki w rozmowie z ISBnews.

Dodał, że wiele marek wciąż posiada zbyt małą powierzchnię sprzedaży, a spółka widzi potencjał nie tylko w kraju do zwiększenia ich powierzchni.

"Mieliśmy dużo średnich sklepów, np. średnia powierzchnia Cropp i House to 350 m2, przy tym trafiają się jeszcze mniejsze, a chcemy, żeby miały one więcej np. ok. 1 000 m2. Zmieniamy formaty i będziemy wzmacniać wszystkie marki, nawet jeśli w ostatnim okresie nie miały najlepszej sprzedaży, jak np. Mohito" - zapowiedział prezes.

Podtrzymał, że LPP chce zadebiutować w dwóch kolejnych krajach w tym roku: Bośni i Hercegowinie oraz Finlandii.

"Pozostajemy przy naszych planach otwierania naszych sklepów na 2 nowych rynkach rocznie, choć nie możemy wykluczyć, że to się zmieni. Jeżeli w jakimś kraju pojawi się odpowiednia lokalizacja dla naszych marek, to z pewnością z niej skorzystamy" - powiedział Piechocki.

LPP zakłada, że na początku IV kw. dojdzie do otwarcia centrum handlowego w Helsinkach, gdzie spółka ulokuje wszystkie pięć marek.

"Centrum handlowe, w którym pojawią się nasze marki będzie dużym wydarzeniem w Helsinkach. To duży kompleks nie tylko handlowy, ale też mieszkalny i biurowy. Otwarcie tej inwestycji planowane jest na październik tego roku" - dodał.

"Nadal obserwuję takie miasta, jak Paryż czy Mediolan, gdzie chciałbym otworzyć kolejny nasz flagowy sklep Reserved. Największy problem, z jakim obecnie się mierzę, to znalezienie odpowiednio dużej powierzchni w bardzo dobrej lokalizacji. Nie interesują nas półśrodki. Podobnie było z Londynem. Tam otworzyliśmy salon Reserved w najlepszej lokalizacji - na Oxford Street z myślą o tym, aby pokazać się klientom z różnych części świata, którzy odwiedzają to miasto. To inwestycja w przyszłość naszej firmy tym bardziej, że chcemy, aby nasza marka była rozpoznawalna docelowo na całym świecie" - powiedział też Piechocki.

"Trudno mi podać, ile chcielibyśmy posiadać sklepów czy krajów za 5 czy 10 lat. Dla mnie w tej branży najważniejsza jest droga, a nie sam cel. Dlatego nie wykluczam, że w przyszłości otworzymy nasze sklepy np. w Chinach czy w Nowym Jorku" - podsumował prezes.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Marek Knitter

(ISBnews) #LPP

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości

Pełna treść dostępna jest tylko dla płatnych abonentów StrefaInwestorow.pl.

Zamów abonament Zaloguj się

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów

Rejestracja w serwisie Strefa Inwestorów odbywa się w ramach naborów. Ostatni nabór odbył się w styczniu 2024 r. W tej chwili dołączenie do społeczności inwestorów nie jest możliwe.
Jeżeli zależy Ci na dostępie do praktycznej wiedzy o inwestowaniu, zapisz się na listę adresową czytelników darmowego e-booka "Jak analizować wykresy giełdowe". Zostawiając swój adres e-mail umożliwisz mi poinformowanie Cię o możliwości rejestracji, kiedy odbędzie się kolejny nabór do serwisu.

Jak analizować wykresy giełdowe

W razie pytań lub wątpliwości możesz pisać na adres: Pawel@StrefaInwestorow.pl (link sends e-mail).

Oto, co zyskujesz dołączając teraz do Strefy Inwestorów:
  • Blog inwestorski - najlepsza wiedza i doświadczenia z moich 19 lat nieprzerwanego inwestowania na GPW (analiza rynku i przede wszystkim akcji spółek notowanych na GPW), a w tym:
    • Komentarze giełdowe - omówienie sesji giełdowej - indeksy i wybrane spółki
    • Podsumowanie tygodnia - komentarz weekendowy - zobacz przykładowy wpis
  • Edukacyjny portfel inwestycyjny Strefy Inwestorów – praktyczne przykłady inwestowania w akcje, głównie z GPW w oparciu o analizę wykresów.
  • Edukacyjny portfel "Petard" – praktyczne przykłady inwestowania w akcje spółek z GPW w oparciu o analizę fundamentalną.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Ewy Walkowiak "W poszukiwaniu sygnałów" - techniki DiNapoli'ego na GPW.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Tomasza Krynickiego "Impuls i korekta" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Wpisy w blogu inwestorskim Rafała Irzyńskiego "Fundamenty i Spekulacja" - w poszukiwaniu okazji inwestycyjnych.
  • Podcast "21% Rocznie EXTRA | Jak inwestować" - cotygodniowe omówienie sytuacji wybranych spółek z polskiej giełdy w przystępnej formie audio.
  • Pakiet Środy z Siłą Relatywną (SzSR), a w nim:
  • Artykuły edukacyjne - praktyczna wiedza w przystępnej formie, gotowa do zastosowania.
  • Dostęp do bieżących dyskusji w gronie innych inwestorów giełdowych.
Bonusy:
  • BONUS SPECJALNY ①: Miesięczny abonament w Sindicator.net - całkowicie bezpłatny dostęp do skanera rynku giełdowego na 1 miesiąc (dostępny od 30 czerwca 2024 r.).
  • BONUS SPECJALNY ②: WIDEO: Inwestowanie w wartość i inwestowanie we wzrost