Answear.com wchodzi na rynek chorwacki | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
01 paź 2021, 10:36

Answear.com wchodzi na rynek chorwacki

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozszerza swoją działalność o kolejny rynek. Spółka rozpoczęła sprzedaż w Chorwacji, która jest 9 krajem, w którym obecnie operuje polski internetowy sklep multibrandowy. Konsekwentna ekspansja zagraniczna jest wynikiem realizacji strategii budowy lidera fashion e-commerce w regionie CEE.

W ostatnich tygodniach Answear.com dynamicznie rozszerza skalę swojej działalności. Pod koniec sierpnia spółka rozpoczęła działalność w Grecji, z kolei teraz w Chorwacji. Świadczy to o konsekwentnej realizacji celów emisyjnych IPO, którymi były m. in. ekspansja spółki na kraje w regionie CEE.

- Answear jest już obecny na 9 rynkach w regionie CEE: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Grecji oraz Chorwacji. Docelowo chcemy być obecni we wszystkich krajach Europy Centralnej i Wschodniej, w tym wszystkich krajach Bałkańskich. Nie mogłoby więc nas zabraknąć w Chorwacji, będzie to dla nas jeden z najważniejszych rynków w tym regionie. – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Warto podkreślić, że Answear.com posiada bogate doświadczenie oraz możliwości logistyczne w dostawach do krajów Europy Południowej m.in. Rumunii, Bułgarii, czy Grecji. Z pewnością ułatwi to efektywne działanie w kolejnym kraju na Bałkanach, jakim jest Chorwacja.

- Penetracja Internetu w Chorwacji jest na wysokim poziomie, statystyki i badania rynkowe pokazują, że Chorwaci polubili zakupy przez Internet, kupują coraz więcej i coraz chętniej. Produkty z branży fashion cieszą się szczególnie dużym zainteresowaniem. Moda, dbałość o swój wygląd jest ważna dla chorwackich konsumentów, zwłaszcza dla kobiet które są w centrum naszej uwagi. Konkurencja na rynku jeszcze nie jest tak silna jak w krajach Europy Zachodniej, a my znacznie poszerzyliśmy i dalej rozwijamy ofertę produktową, która pozwala na trafienie w gusta klientów również na nowych rynkach, więc liczymy, że szybko zdobędziemy pozycję jednego z liderów w sprzedaży mody przez Internet. – dodaje Krzysztof Bajołek

O sklepie internetowym Answear.com:

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 9 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Źródło: Spółka, #ANR

Zobacz także: Answear.com SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości