Relacja czatu z zarządem Grupy Carbon Studio: Nasz zespół pracuje obecnie nad czterema projektami
Obrazek użytkownika Czaty
08 gru 2021, 16:55

„Nasz zespół pracuje obecnie nad czterema projektami” - relacja czatu z zarządem Grupy Carbon Studio

W środę, 8 grudnia 2021 r. odbył się czat inwestorski z zarządem Grupy Carbon Studio - Aleksandrem Cabanem oraz Karoliną Koszutą-Caban. Podczas spotkania rozmawialiśmy o działalności w 2021 roku. Inwestorzy zadawali również pytania o odbiór premiery projektu Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, rozwój serii gier The Wizards oraz rynek gier VR.

W spotkaniu wzięło udział blisko 350 osób, a zarząd Grupy Carbon Studio odpowiedział na 30 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z zarządem Grupy Carbon Studio - Aleksandrem Cabanem, członkiem zarządu oraz Karoliną Koszutą-Caban, członkiem zarządu oraz prezesem zarządu Iron VR. Podczas spotkania porozmawiamy o działalności spółki w 2021 roku oraz planach rozwoju na 2022.

 

Spotkanie rozpocznie się w środę, 8 grudnia 2021 r. o godz. 11:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Dzień dobry, witamy na czacie Grupy Carbon Studio. Jesteśmy do Państwa dyspozycji do godziny 12. Zachęcamy do zadawania pytań. Zarząd Carbon Studio

Obrazek użytkownika Anonim
InvestorVR

Witam, jak oceniacie Państwo premierę gry Warhammer - zdaję się było trochę problemów na początku premiery? Dlaczego spółka nie poinformowała, że nie będzie premiery na Oculus 2 w 2021? To najlepiej zarabiająca platforma aktualnie, czy ma to związek z umową z FB ?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Premiera rzeczywiście była dość intensywna - ale tutaj nic nas nie zaskoczyło - wydawanie gier na VR jest zdecydowanie bardziej problematyczne niż na klasyczne PC lub konsole. Zdecydowanie ilość wariantów sprzętowych, których używają gracze jest ogromna - co czasem powoduje problemy techniczne. Większość z nich udało nam się rozwiązać w pierwszych dniach od wydania. Przygotowaliśmy się na to - nie znam żadnej gry VR której premiera poszła gładko, a gra działała tak jak powinna na każdym sprzęcie.
Informowaliśmy w oficjalnych komunikatach oraz we wszystkich materiałach, że premiera na PC VR nastąpi w tym roku, co było dla nas kluczowe ze względu na zobowiązania jakie mamy wobec naszych partnerów.

Obrazek użytkownika Anonim
InvestorVR

Kiedy dokładnie można się spodziewać wydania Warhammera na Oculus I kw, II kw 2022 ?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Dokładną datę wydania na Oculus Quest podamy, kiedy zarówno my jako Carbon Studio, jak i nasi partnerzy - Games Workshop oraz zespół Meta Oculus będziemy pewni, że jest to najlepszy moment na premierę. Zdecydowanie nie chcemy podawać informacji, które mogą ulec zmianie, która nie będzie zależna od nas. Produkcja gry w partnerstwie z takim podmiotem jak Games Workshop powoduje, że nawet ukończenie gry nie jest równoznaczne z możliwością jej wydania - dotyczy to takich czynników jak kalendarz wydawniczy GW, potencjalne kolizje z innymi dużymi tytułami, martwe okresy (np. czas wyprzedaży lub dużych eventów branżowych). Zapewniam, że Oculusowi także zależy na tym, żeby wydać naszą grę w jak najlepszym dla niej okresie. Nie zawsze wcześniej znaczy lepiej.

Obrazek użytkownika Anonim
InvestorVR

Co z przejściem na rynek główny temat juz dawno znany, ale nadal brak konkretów. Czy jest już jakaś data przekazania prospektu emisyjnego ?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Temat przejścia na główny parkiet to złożony proces. Moment wejścia na GPW zależy od wielu czynników. Ostatnio musieliśmy dokonać sporo zmian wewnętrznych, aby jednocześnie dopełnić wszystkich obowiązków formalnych, ale i sprostać dobrym praktykom giełdowym. Niektóre czynności, np. księgowe zajmują sporo czasu. Jeśli chodzi o sam Prospekt, to aktywnie współpracujemy z doradcami, aby dopełnić wszelkich formalności przed złożeniem samego dokumentu do GPW. Mamy nadzieję, że Prospekt uda nam się złożyć w możliwie najszybszym terminie, jednak jeszcze jest za wcześnie na doprecyzowanie tego terminu.

Obrazek użytkownika Anonim
CarbonVR

Coś więcej o nowej grze ? I czy tylko jedna grę planujecie Państwo robić przez kolejne 2-3 lata ?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Już niebawem podamy nowe informacje o grze. Nie możemy się doczekać, aby podzielić się z Państwem naszym nowym pomysłem! Zdecydowanie następne projekty Carbon Studio będą powstawać szybciej, ale za wcześnie jest aby mówić o konkretnej dacie lub o tym czym sama gra będzie.

Obrazek użytkownika Anonim
CarbonVR

Kiedy zostanie wydany tryb co-op do wizardów i czy jest planowany do WH? Czybaktualnybpoziom sprzedaży WH spełnia oczekiwania zarządu czy jest poniżej prognoz ?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Tryb Co-op do The Wizards - Dark Times jest obecnie po głównej fazie produkcji. Mamy wszystkie elementy i mechaniki które chcemy zawrzeć w tym trybie. W tej chwili szlifujemy każdy aspekt produkcji. O dokładnej dacie premiery dodatku, który pozwoli na grę w trybie wieloosobowym będziemy informować niebawem. Zdecydowanie jest to duże wyzwanie dla naszego zespołu - to nasz pierwszy multiplayer, który wyjdzie na rynek. Już teraz sama rozgrywka daje wiele frajdy - rozwijamy grę o kolejne poziomy i przeciwników.

Obrazek użytkownika Anonim
michuu23

Jak wygląda sprzedaż WH? Czy zwróciły się już koszty produkcji? Ewentualnie kiedy się zwrócą przy takiej sprzedaży?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

O osiągniętych kamieniach milowych sprzedażowych / ilościowych będziemy informowali tak jak do tej pory w oficjalnych raportach.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Czy planuja Panstwo emisje akcji dla wiekszych akcjonariuszy w ciagu 2 lat czy sprzedaz Panstwa pakietow na poczatku 2021 byla ostatnim takim ruchem w najblizszym czasie?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Perspektywa 2 lat jest bardzo długim terminem, jednakże nie planujemy takich ruchów w najbliższym czasie.

Obrazek użytkownika Anonim
Hubert

Czy spółka planuje emisję akcji w związku z przeniesieniem notowań na GPW? Jeśli tak, to w jakiej liczbie akcji i po jakiej cenie za akcję?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Zdecydowanie Spółka nie planuje emisji w związku z przeniesieniem na główny parkiet GPW.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Jak wyglada zespol ktory z Panstwem pracuje? Czy po trudnosciach w 2020 i 2021 jestescie juz Panstwo w komplecie i mozecie uznac ze zespol jest stabilny i gotowy do nowej produkcji?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Z naszej perspektywy zespół kompletny, to zespół który nie będzie się rozwijać. Każde świeże spojrzenie, które pozwala nam spojrzeć na jakiś problem z nowej perspektywy - doświadczeń z innych firm, dziedzin czy rodzajów gier jest dla nas bardzo cenne. Budowanie zespołu jest procesem, który nigdy nie ma końca, staramy się zadbać o dobrą organizację pracy i nastrój w zespole. W tym momencie skład Carbon Studio, to ludzie z którymi wiemy, że będziemy robić świetne gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Prosze zdradzic zamysl /powody dla ktorych WHAoS zostal wydany delikatnie rzecz ujmujac z kilkoma nadprogramowymi bledami? Nie lepiej bylo go dopracowac przez kolejnych kilka tygodni i wypuscic lepszy produkt na Gwaizdke? Moze sa powody o ktorych my nie wiemy a ktore determinowaly takich ruch? Chcialbym zrozumiec idee bo duzo osob i akcjinariusze sa niezadowoleni bo nie rozumieja logiki.

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Prosimy pamiętać, że Carbon Studio w przypadku tego projektu jest bezpośrednio związane umową z Games Workshop. Pomimo, że oficjalnie GW nie jest wydawcą, to umowa licencji na IP ze świata Warhammer Age of Sigmar powoduje, że to my dostosowujemy się do kalendarza wydawniczego GW. Decyzje dot. terminów wydania we współpracy z ogromnym partnerem posiadającym w swoim portfolio wiele tytułów z różnych dziedzin, często dotyczą wyboru pomiędzy możliwościami - sierpień, grudzień lub za rok. Do tego dochodzi jeszcze klasyczny research rynku - gdzie i kiedy najlepiej wydać grę, aby nie kolidować z innymi dużymi tytułami. Kolejnym aspektem w tej układance, są plany Meta/Oculus, z którymi także konsultujemy wiele aspektów dot. naszych produkcji. Jednocześnie jeśli chodzi o platformy sprzedażowe, to istnieje tzw. “cooldown” pomiędzy premierą, a możliwością sensownego uczestniczenia w wydarzeniach promocyjnych typu “Winter Sale” na Steam’ie. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że jest to najlepsze okno w którym możemy zaprezentować Warhammer Age of Sigmar Tempestfall w najbliższym czasie.

Obrazek użytkownika Anonim
Waldemar

Jeszcze jedno pytanie:
Metaversum Marka Zuckenberga - olbrzymi projekt dotykający przestrzeni VR. Czy Carbon Studio myśli o tym aby w jakiś sposób uszczknąć kawałek tego tortu?
Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Oczywiście! Gdy tylko będziemy mogli podzielimy się z Państwem naszym pomysłem na Metaverse. Niestety specyfika naszej branży bardzo często uniemożliwia nam mówienie o projektach, które są we wczesnej fazie rozwoju i związane umowami o poufności.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Jak ida prace nad sprzedaza produktow w Azji? Czy mozna spodziewac sie wejscia na rynek? Kiedy mogloby to nastapic?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Rynek chiński jest bardzo trudnym rynkiem, ale daje duże szanse. Prowadzimy wielotorowe rozmowy z potencjalnymi partnerami. Ucząc się na doświadczeniach z lat poprzednich, nie chcemy podejmować pochopnych decyzji. W naszej ocenie w ciągu kilku najbliższych miesięcy uda nam się wypracować bardzo dobry mechanizm współpracy ze wschodnimi partnerami. Jesteśmy zdania, że lepiej poczekać chwilę dłużej i uniknąć rozczarowania w przyszłości, niż współpracować z pierwszym lepszym partnerem. Wierzymy, że współpraca nad którą pracujemy, przyniesie Spółce wiele korzyści.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan

Jak wyglądają nastroje w zespole po niezbyt udanej premierze i ocenach na steam poniżej 80% w kontekście programu motywacyjnego?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Zespół jest zadowolony, że udało się ukończyć tak ciężki i wymagający projekt. W ostatnim roku przeszliśmy sporo zmian organizacyjnych m.in. w strukturach naszych zespołów, tak aby usprawnić produkcję. Jesteśmy zmotywowani do dalszej pracy nad tym projektem jak i następnymi. Zwłaszcza, że wiele aspektów TFa zostało ocenionych pozytywnie - np. rzetelne oddanie uniwersum Warhammer Age of Sigmar jak i grafika czy niesamowity nastrój gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Znudzony

Dzień dobry,
Moje pytania:
1. Co było główną przyczyną opóźnienia Warhammera i Wizards CoOp? W listopadzie 2020 podano informację, że przesuwacie termin o pół roku ze względu na dopracowanie wersji na nowe gogle Oculus Quest2 (teraz to 2022).

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Pierwotną przyczyną przesunięcia premiery Warhammera była chęć wydania symultanicznego na PC VR i Oculus Quest. Proszę pamiętać, że tworzenie tej gry zostało rozpoczęte zanim gogle Oculus Quest 1 pojawiły się na rynku. Co za tym idzie, nasze rozmowy z Games Workshop odnośnie tego tytułu rozpoczęto kilka miesięcy wcześniej. W międzyczasie rynek VR zmieniał się kilkukrotnie, a przedłużające się prace, spowodowane były m.in. potrzebą dopracowania produktu tak, aby spełniał wymogi graczy. Nie wszystko co zostało ustalone na początku produkcji miało odniesienie do sytuacji na rynku w danym okresie. Stąd też poniekąd przesunięcie i rozdzielenie premiery na PC VR i Oculus Quest - na obu platformach gracze są całkowicie inni i oczekują innych doznań. Rozszerzenie The Wizards Dark Times jest cały czas w produkcji - ostatnia premiera Tempestfalla trochę je spowolniła (co według naszej opinii jest normalne - premiera naszego największego i najbardziej skomplikowanego dzieła wymagała zaangażowania nas wszystkich przed samym wydaniem), ale cały czas się rozwija. Planujemy również fazę beta testów wśród graczy.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan

Czy są jakies podmioty zainteresowane wejściem do akcjonariatu Carbon Studio?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Pojawiają się takie sygnały, jednak na razie nie możemy zdradzić więcej szczegółów.

Obrazek użytkownika Anonim
Znudzony

2. Jaka jest Państwa reakcja na dosyć chłodne oceny Warhammera przez branżowe media?

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Rzeczywiście, media był dla nas dość surowe. Z jednej strony widzieliśmy bardzo duże oczekiwania - wiele osób oczekiwało kolejnego Half Life Alyx, a naszym założeniem było stworzenie dobrej, solidnej gry w znanym uniwersum Warhammera - co według nas się udało. Dla porównania, budżet HF Alyx był około 100 razy większy niż przy produkcji gry Warhammmer Age of Sigmar Tempestfall. Przy czym większość założeń związanych z tym projektem zostało osiągnięte. Chcieliśmy sięgnąć dalej, niż przy naszych poprzednich produkcjach - i to nam się udało.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan

Czy Carbon przewiduje współpracę z innymi podmiotami czy nadal będzie kontynuował w obecnej strukturze (CRB + Iron Vr)

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Grupa Carbon będzie kontynuowała pracę nad swoimi grami w obecnej strukturze, jednakże nie zamykamy się na nowe ciekawe partnerstwa i projekty. Sygnały o potencjalnej współpracy docierają do nas od jakiegoś czasu. Dla nas jako zarządu bardzo ważne jest, aby w tym momencie, kiedy rynek VR bardzo mocno się rozwija wybrać potencjalnie najlepszego partnera, który mógłby wnieść również unikalną wartość do naszej organizacji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy spółka planuje wypłatę dywidendy w latach 2022 - 2023?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Spółka jest w fazie rozwoju, nie mamy takich planów w tym momencie, ale także nie wykluczamy takiej opcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Znudzony

3. W jednym z wywiadów deklarowali Państwo docelowo jeden duży tytuł rocznie, jak blisko/daleko jesteście do wspomnianego celu?

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Pomijając opóźnienie z Warhammerem - jesteśmy na dobrej drodze, aby ten cel spełnić. Nasz zespół pracuje obecnie nad czterema projektami - Warhammer - poprawki, DLC, wersja na Oculus Quest oraz inne platformy. Dark Times - rozwój coop-mlutiplayera, nowe tryby, nowi przeciwnicy, nowe mapy.

 

VRSlasher - tytuł, o którym będziemy informować niebawem oraz projekty związane z naszymi dofinansowaniami GameInn. Myślę, że nie jeden z nich jeszcze wiele namiesza w VR-owym świecie.

Obrazek użytkownika Anonim
Znudzony

4. Proszę o kilka słów o nowym projekcie VRSlasher? Czy to będzie fabularyzowana gra, czy system walki będzie opierał się o broń palną, czy jak dotychczas białą? Czy w pierwszej kolejności wyjdzie na OQ2?

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Więcej szczegółów będziemy mogli zdradzić niebawem! Prosimy o cierpliwość!

Obrazek użytkownika Anonim
Znudzony

5. Czy VR Iron będzie stawiać na gry rodzinne, opierające się na CoOp? O tytule LfD VR trudno coś takiego powiedzieć.

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Iron VR niebawem przedstawi Państwu założenia swojego najnowszego tytułu. Zdecydowanie target będzie odmienny od Lust for Darkness. Nowy tytuł powstaje we współpracy z naszymi partnerami, także myślę, że będzie wpasowywać się w nadchodzący VR-owy świat.

Obrazek użytkownika Anonim
Znudzony

6. Kilka słów o promocji. Warhammer AoS do momentu premiery praktycznie nie miał budowanego napięcia, które przekładałoby się na zainteresowanie wśród graczy. Państwa konta na social media są praktycznie w stanie agonii. Jeden gif na pół roku, to zdecydowanie za mało. Czy jest szansa na poprawę tego stanu? Zastrzeżenie to pojawia się wśród inwestorów od dwóch lat

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Ostatnie miesiące to mocna budowa zespołu marketingowego i nawiązywanie współpracy z jedną z czołowych światowych agencji marketingowych. Odpowiadając na pytanie - działamy w tym temacie bardzo mocno i dopiero się rozpędzamy. Liczby mówią same za siebie - ponad 5-krotnie większa liczba Wishilisty na Steam w dniu premiery Warhammera niż The Wizards DT. Ponad milion wyświetleń ostatnich dwóch trailerów (sumując wyświetlenia z naszych kanałów, ale także repostów prasy, youtuberów, kanałów poświęconych VR-owi), ponad 10-krotnie szersze zasięgi kanałów Facebooka oraz pokrewnych niż przy naszych poprzednich tytułach. Zdecydowanie kanały social-media to jedno miejsce, gdzie działamy w sprawach marketingowych, ale zdecydowana większość naszej pracy jest skierowana na rynek zachodni - tam też następuje większa część naszej sprzedaży.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan

Ile czasu potrwa naprawa błędów w WH AOS i wprowadzenie trybu hardcoremode? Kiedy najblizszy patch?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Wiele z błędów które ujawniły się przy premierze została już poprawiona, a kolejne są w trakcie. Najbliższy patch jest planowany na ten tydzień, a hardcoremode pojawi się w tym miesiącu. Zdecydowanie skupiliśmy się w tym momencie na błędach, które często z przyczyn od nas niezależnych uniemożliwiały graczom cieszenie się rozgrywką.

Obrazek użytkownika Anonim
Jan

Czy Spółka rozważała sprzedaż swoich produktów w cenach promocyjnych w innym okresie niż zbiorowa wyprzedaż na Steam? Ciężko podbić sprzedaż gdy do wyboru jest kilkadziesiąt innych gier w promocji.

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Zdecydowanie oprócz standardowych okresów promocyjnych - nasze produkty pojawiają się w promocjach poza nimi. W tym roku kilkukrotnie miało to miejsce np. na Oculus Store z The Wizards oraz Dark Times. Sklepy przeważnie posiadają “cool down” między promocjami, więc nie da się tego robić permanentnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Waldemar

6. Jakie są obecne prace i plany studia Iron VR?

 

Dziekuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Iron VR zakończyło obecnie prace nad Lust for Darkness VR. W tym momencie prototypowana jest najbliższa gra, ale także przyglądamy się rozwojowi rynku, tak aby dopasować profil spółki do tego, co może być potencjalnie najciekawsze dla graczy. Niebawem rozpoczniemy także prace nad zakontraktowanym z grupą Movie Games - Alaskan Truck Simulatorem, który ma potencjał, aby zawojować rynek symulatorów samochodowych w VR.

Obrazek użytkownika Anonim
John

Witam
1:z kim państwo chcą wydawać wasze tytuły na rynku chińskim i na jakie okulary.

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Jest kilku producentów, którzy zdecydowanie wybijają się jakością - z nimi prowadzimy rozmowy, ale do momentu podpisania konkretnych umów nie możemy ujawniać takich informacji. Szukamy partnerów, którzy są godni zaufania - dostarczają sprzęt i wsparcie oraz wysoką jakość produktu.

Obrazek użytkownika Anonim
John

5:jak długo planujecie rozwijać tempestfall czy dodatki do gry będą płatne(coś jak duże dlc do gry czy może kosmetyczne dodatki za darmo)

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Wsparcie Warhammera to horyzont raczej liczony w latach. Część z niego to rozwój projektu o nowe platformy - te zaplanowane jak Oculus Quest czy PSVR oraz te, które są dopiero w planach. Druga część to rzeczywiście zaplanowane dodatki - w tym momencie nastawiamy się nad wsparciem gry bezpłatnymi DLC - co nie znaczy, że wszystkie będą tylko kosmetycznymi zmianami. Jesteśmy w trakcie ustaleń z Games Workshop dokładnego planu wydawniczego dla dodatkowej zawartości.

Obrazek użytkownika Anonim
Waldemar

Dzień dobry. Proszę o odpowiedź na następujące pytania.
1. Jak Zarząd ocenia premierę WH Tempestfall?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Jako osoby zaangażowane w projekt, oczywiście chcemy zawsze aby wszystko było lepsze - dlatego też odpowiadając trochę na pytanie drugie - nasz zespół adresuje główne błędy, które zostały zgłoszone. Działamy bardzo intensywnie, aby z jednej strony wyeliminować błędy techniczne (które są niestety nie do uniknięcia przy tak dużej liczbie sprzętu VR i rozmaitych konfiguracji komputerów), ale także by sprostać oczekiwaniom graczy na PC VR, a z drugiej strony - zmieścić się w ramach świata, którego autorem jest Games Workshop. Jeśli chodzi o samą sprzedaż, to tutaj bardzo interesującym momentem będzie Winter Sale na Steam’ie. Wishlista TF’a ciągle rośnie, zdecydowanie szybciej niż przy poprzednich naszych tytułach po premierze. Jest to dla nas optymistyczny wskaźnik.

Obrazek użytkownika Anonim
Waldemar

3. Kiedy można spodziewać się premiery WHAoST na platformę Oculus Quest i czy będą jakieś zmiany w stosunku do wersji oferowanej na PC VR?

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Data premiery na Oculus Quest jest planowana na 2022 rok. Wersja na te konkretne gogle będzie zdecydowanie rozwinięta o wszystkie usprawnienia, które wprowadzimy do wersji na PC oraz dostosowana do innego charakteru graczy. Gracze Oculus Questa są nastawieni na prostsze, bardziej casualowe interakcje.

Obrazek użytkownika Anonim
Marcin

Jakie mają Państwo plany na przyszły rok? W tym plany debiutowe?

Obrazek użytkownika Aleksander Caban
Aleksander Caban

Przede wszystkim tematem na przyszły rok jest Oculus Quest. W 2022 roku będziemy prowadzić kilka projektów równocześnie - pozwala nam na to nasza obecna struktura oraz zmiany, które wprowadziliśmy w zakresie produkcji. Rozwój już wydanych projektów oraz tych, które są dopiero w fazie rozwoju pozwalają nam patrzeć w przyszłość z optymizmem. Oprócz nowości na pewno będziemy optymalizować możliwości sprzedaży tego co już mamy i szukać nowych dróg rozwoju.

Obrazek użytkownika Karolina Koszuta
Karolina Koszuta

Dziękujemy za wszystkie pytania. Zachęcamy do śledzenia naszych stron internetowych i social mediów. Pozdrawiamy.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.