Relacja czatu z prezesem Ultimate Games: Ważnym wydarzeniem w bieżącym roku powinna być premiera drugiej części gry Ultimate Fishing Simulator
Obrazek użytkownika Czaty
29 kwi 2021, 13:02

„Ważnym wydarzeniem w bieżącym roku powinna być premiera drugiej części gry Ultimate Fishing Simulator” - relacja czatu z prezesem Ultimate Games

W czwartek, 29 kwietnia 2021 r. odbył się czat inwestorski z prezesem zarządu Ultimate Games, Mateuszem Zawadzkim. Podczas spotkania rozmawialiśmy o planach rozwoju. Inwestorzy zadawali również pytania o wypłatę dywidendy, najważniejsze premiery na 2021 rok oraz działalność spółek zależnych.

W spotkaniu wzięło udział 735 osób, a prezes zarządu odpowiedział na blisko 90 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski z prezesem zarządu Ultimate Games, Mateuszem Zawadzkim. Porozmawiamy o planach wydawniczych spółki.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 29 kwietnia 2021 r. o godz. 10:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dzień dobry.
Witam Państwa na czacie inwestorskim z moim udziałem. Zachęcam do zadawania pytań - postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Dzień dobry Panie Prezesie, jak Pan ocenia wyniki za ubiegły rok? Są takie jak Pan oczekiwał?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Strategia Ultimate Games zakłada systematyczne zwiększanie przychodów i zysku netto – i w tych dwóch pozycjach udało nam się uzyskać znacząco lepsze wyniki niż za 2019 rok. Same wyniki są poprawne. Jestem zadowolony ze wzrostu w segmencie konsol. Mniej cieszy mnie rynek PC, gdzie w 2020 roku nie wydaliśmy żadnej nowej, istotnej gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak Pan ocenia sprzedaż gier na Nintendo Switch po premierze nowych konsol?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie widzę większych zmian in plus ani in minus. Notujemy lepszą sprzedaż w okresie wyprzedaży, świąt etc., a także wtedy, gdy wydajemy nowe gry. Gdy tych nowych gier nie ma, lub jest miesiąc bez promocji to ta sprzedaż jest naturalnie słabsza.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak wygląda sprzedaż Ultimate Fishing Simulator? Jak Pan szacuje sprzedaż gry UFS2?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Według danych jakie posiadam, wersja podstawowa – licząc wraz z dodatkami DLC – została sprzedana na PC od dnia jej premiery (głównie Steam, ale też w mniejszych sklepach) w liczbie przekraczającej 500 tys. sztuk. Liczę na lepszy wynik w przypadku kontynuacji serii.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Kiedy pokażecie materiały z UFS2? Kiedy premiera? Czym ta część będzie się różniła od jedynki?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Materiały są pokazywane na bieżąco. Na stronie Steam gry można w szczegółach przeczytać jakie istotne różnice będzie zawierał UFS 2 względem poprzedniej wersji. Wkrótce pojawi się demo, a zaraz po nim wersja EA. Nie naciskam dewelopera, to dla nas ważna premiera, dlatego niech pracuje tak długo jak potrzebuje.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Panie Prezesie, jak Pan się czuje?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nieźle jak na dwa miesiące pobytu w szpitalach. Całkiem dobrze prowadzi się czat ze szpitalnego łóżka - nowe doświadczenie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki tytuł z Waszego portfolio ma największy potencjał sprzedażowy i dlaczego?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak jak napisałem w liście do akcjonariuszy przy okazji sprawozdań zamykających 2020 rok: Mr. Prepper (wszystkie konsole), Car Mechanic Simulator 18 (Nintendo), UBOAT (wszystkie konsole), Drug Dealer Simulator (Nintendo), czy Builders of Egypt (wszystkie konsole). Swoje nadzieje wiążemy także z premierami gier na PC w sklepie STEAM. Rok 2020 był bardzo słaby jeśli chodzi o premiery na tej platformie – nie została wydana żadna istotna gra. Ważnym wydarzeniem w bieżącym roku powinna być premiera drugiej części gry Ultimate Fishing Simulator – planowana do wydania w formule wczesnego dostępu, a także premiery innych gier, z których kilkanaście posiada listy życzeń w sklepie Steam na poziomie 20-60 tys. zapisów

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Która ze spółek zależnych Ultimate Games jest najlepsza w Pana ocenie? Na którą Pan stawia?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Każda spółka ma pomysł na siebie i wizję prowadzenia biznesu. Mamy spółki typowo portingowe, od preprodukcji, testingu, marketingu, gier PC, czy mobile. Na pewno wyróżniają się te które przynoszą zysk netto, a tutaj jest już spora grupa. 2020 rok na dużym plusie zamknęła UF Games S.A., a na mniejszym Demolish Games S.A., Games Box S.A., czy 100 Games Sp. z o.o. Obecnie trudno powiedzieć, która z tych firm poradzi sobie najlepiej – czasem jedna gra może zmienić bieg jej historii.

 

W liście do akcjonariuszy za 2020 r. przy okazji sprawozdania skonsolidowanego opisałem na co warto zwrócić uwagę w poszczególnych spółkach. Zachęcam do lektury.

Obrazek użytkownika Anonim
FB

Dzień dobry, czy ULG planuje rozpoczęcie lub jest już na etapie prac na grami o budżecie przekraczającym 2mln zł (poza Ultimate Fishing) ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Trwają prace nad grą Ultimate Hunting, to gra w budżecie w okolic 3- 5 mln, ponadto w tym roku możliwe jest ogłoszenie kolejnej, większej gry o podobnym budżecie.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Biorąc pod uwagę najbliższy miejmy nadzieję bardzo obfity okres premier jaką wielkości sprzedaży antycypuje Pan dla 5 największych tytułów ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Będę zadowolony z podobnej sprzedaży jaką osiągnął House Flipper na Nintendo, bo oznacza to dla Spółki kilka milionów zł do wyniku w skali roku.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Dlaczego w Q4 przepływy operacyjne były tak mocno na minusie (ok 2,8 mln) ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie analizowałem szczegółowo czwartego kwartału, ale patrząc na szybko - na 31.12.2020 jest o 1,2 mln więcej należności niż na 30.09 (to już jest 1,2 mln na przepływie). Dodatkowo zobowiązania handlowe spadły z 2,7 mln na 30.09.2020 do 1,4 mln, czyli kolejne 1,3 mln ucieka w przepływach. Przepływy są pochodną stanów bilansowych należności, zobowiązań, zapasów. Gdyby kontrahent zapłacił, a ja bym opóźnił płatność jakiejś faktury to automatycznie są dużo lepsze przepływy. Więc nie można patrzeć na to, że się wygenerowały ujemne przepływy w Q4, tylko tak się ułożył kapitał obrotowy.

Obrazek użytkownika Anonim
Marco

Jak duża będzie dywidenda za zeszły rok?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Zgodnie z ostatnim raportem ESPI Zarząd rekomenduje 2 zł na walor, ale oficjalną decyzję w tym zakresie podejmuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie.

Obrazek użytkownika Anonim
Marco

Proszę powiedzieć jak wygląda harmonogram premier Ultimate Games w najbliższym czasie? Ile średnio kosztuje Wasza gra?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Plan premier jest dostępny pod linkiem: https://ultimate-games.com/plan-premier-2021/
Mamy gry (porty) za kilkanaście, gry na PC za kilkaset a nawet kilka mln zł (Ultimate Hunting).
Średni koszt pewnie zamyka się w przedziale 50-300 tys. zł.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy planujecie poszerzać Grupę Ultimate Games? W jaki sposób dobieracie prezesów spółek dla tych podmiotów?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, kilka podmiotów na pewno dołączy do grupy w 2021 roku. Prezesa zazwyczaj wyznacza zespół deweloperski, a ULG jedynie akceptuje ten wybór. Zgłaszają się do nas w większości gotowe zespoły, które przychodzą z własnym pomysłem na rozwój biznesu.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak wygląda Wasza współpraca z PlayWay? Czy to, że tworzycie swoją Grupę spotkało się z przychylnością prezesa Kostowskiego?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

ULG było drugą spółka zależną w grupie PlayWay. Spółka została założona przeze mnie oraz PlayWay S.A. w 2015 r. Przez te sześć lat współpraca obu stronom przynosi korzyści i układa się wzorowo, przykładowo ULG ma dostęp do dużych gier na konsole, a PLW otrzymuje dywidendę. Utworzenie własnej grupy było kolejnym krokiem w rozwoju, PLW wspiera wszystkie aktywności, które zmierzają do wzrostu wartości akcji, zwiększenia przychodu i zysku netto.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy trudno było dostać się na rynek chiński? Kiedy UFS tam zadebiutuje? Jakie odbioru gry się spodziewacie i dlaczego?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Współpraca z SILK ROAD ma przyśpieszyć premierę gry na rynku chińskim. Poprzednia umowa na tę grę, z firmą Tencent, była zawarta ponad dwa lata temu i niewiele działo się w temacie. Na razie ciężko komukolwiek i cokolwiek wydać na rym rynku, nawet najwięksi deweloperzy w Polsce mają z tym problem. Nasz partner wierzy w premierę w tym roku i bardzo dobrą sprzedaż, ale jak będzie - zobaczymy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Tworzycie Ultimate Hunting - skąd pomysł na tak kontrowersyjną grę?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie widzę tu nic kontrowersyjnego, gry o polowaniach od lat mają swoje mocne miejsce wśród gier w gatunku symulator. Wydawaliśmy w przeszłości gry o wiele bardziej kontrowersyjnej tematyce.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki będzie koszt produkcji Ultimate Hunting? Do jakiej gry można porównać ten tytuł?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Koszt produkcji Ultimate Hiunting to 3-5 mln zł. Referencyjnym tytułem pewnie jest the Hunter.

Obrazek użytkownika Anonim
Borys

Czemu tak długo trwa wydanie gier na PC? Woodzone, Naked and Afraid (Discovery), Drill Deal, Bakery Simulator, Castle Flipper, Anthology of Fear, City Eye, Ironsmith Medieval Simulator - kiedy można się spodziewać premier?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Gry co do zasady są wydawane wtedy, kiedy są gotowe do wydania i w pełni - po odbiorze przez QA. To są gry robione we współpracy z innymi podmiotami, co samo przez się wydłuża proces developmentu. W trakcie produkcji często zmieniają się koncepcje, budżety rosną, a harmonogramy się zmieniają etc. Jest też kilka innych czynników, które trzeba uwzględniać (okna wydawnicze, promocje, cross promo etc). Najwięksi w branży nie są w stanie wydać jednej gry na czas, zmieniając terminy premiery kilka razy, a my wydajemy po ok. 100 gier rocznie. Liczę, że większość z nich wydamy w 2021 r., bo chcemy też ruszać z ich wersjami na konsole.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Bardzo podoba mi się pomysł na pozyskanie licencji na sprzęt wędkarski znanej marki. Czy istnieje szansa, że to dopiero pierwszy krok i niebawem zobaczymy również sprzęt kolejnych producentów, popularnych również w innych rejonach świata?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, trwają rozmowy z innymi producentami.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy możemy spodziewać się, że po świetnym przyjęciu HF na Switch'a, ULG pozyska również prawa do wydania wersji konsolowych gry The Tenants?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Prowadzone są rozmowy w tym temacie.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jak przebiegają prace nad Thief 2? Kiedy możemy spodziewać się dema i/lub prologu? Czy może Pan wskazać główne podobieństwa i różnice między Thief 1 i 2? Czy gra będzie dostosowana do rozgrywki wieloosobowej? Czy planowana jest rozbudowa gry o dodatkowe, większe DLC?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Została odpalona strona Steam i zapowiedź wydania gry. Jeśli chodzi o dewelopment gry jest on na poziomie ponad 50% ukończenia. Jest osobny dokument, który zostanie udostępniony na stronie Steam gry, który w szczegółach wyjaśni różnice względem TS1 i opisze co będzie oferować TS2.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Dlaczego, mimo dawno zakończonej certyfikacji, wciąż nie doszło do premiery Deal Simulator na Switch'a? Kiedy gra zostanie wypuszczona? Jeśli nie jest Pan w stanie podać konkretnej daty, to może chociaż konkretne warunki, od których zależy data premiery?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

To jest jeden z tych przypadków, gdzie deweloper gry zgłosił jeszcze dodatkowe uwagi do portu, a certyfikację udało się już przejść. Taka sama sytuacja była przy HF, gdzie cert był chyba w listopadzie 2019, a premiera w czerwcu 2020.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy świetne przyjęcie trailera Riot Control oznacza, że produkcja tej gry uzyska podwyższony priorytet by "kuć żelazo póki gorące" (dopóki trwają niepokoje społeczne związane zwłaszcza z pandemią, lockdownami i ruchem black lives matter)?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, rozpoczęła się produkcja gry.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy może Pan wymienić listę największych premier, w przypadku których wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że dojdą do skutku do końca tego roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Poza śmiercią i podatkami nie ma nic pewnego na tym świecie. W liście do akcjonariuszy wymieniłem na co zwrócić uwagę w tym roku, ale jakie konkretnie gry uda się wydać to trudno dziś mówić.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jakie ma Pan plany na dalszy rozwój grupy kapitałowej? Czy główny nacisk zostanie położony na pozyskiwanie nowych zespołów deweloperskich, nowych funkcji biznesowych, łączenie sił z innymi podmiotami (wzorem UF Games), ekspansję międzynarodową (wzorem Mill Games), czy może na rozbudowę już posiadanych spółek zależnych i stowarzyszonych (np. w celu tworzenia większej liczby / większych gier)? Czy może Pan wskazać konkretne cele np. do końca tego roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Kilka podmiotów na pewno dołączy do grupy w 2021 roku. Każda z opcji o których Pan mówi jest brana pod uwagę. Cele w spółkach z grupy mają ich Prezesi, na pewno nowe gry, badanie rynku, zwiększenie przychodów i zysku oraz ubieganie się o wejście na NC. Moim celem jest zawsze wzrost przychodu i zysku netto, a rozbudowa grupy ma temu służyć.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy może Pan wyjaśnić co dzieje się z Dedliest Catch? Jak to możliwe, że gra wraz z kolejnymi aktualizacjami otrzymuje coraz gorsze recenzje? Czy istnieje realna szansa (jeśli tak - w jakim horyzoncie) by gra została ostatecznie załatana? A może lepiej oficjalnie zamknąć temat i przekierować moce produkcyjne w stronę ważniejszych projektów? Czy kolejne ważne produkcje zostaną poddane dokładnej weryfikacji w testing center by uniknąć wpadek wizerunkowych i zmarnowania potencjału sprzedażowego gier przez kiepskie recenzje na premierze?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Gra została odebrana od poprzedniego dewelopera w fatalnym stanie. Poprawki, które teraz robimy są konieczne dla wydania wersji konsolowych. Mimo słabych ocen notuje niezłą sprzedaż. Nie da się tak po prostu zamknąć tematu na licencji Discovery – zobowiązania umowne, kary, serwis etc.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Riot Control jest jedyną grą ULG, która w ostatnim czasie zaliczyła zauważalny przyrost społeczności. Wszystkie pozostałe tytuły trwają w stagnacji lub wręcz osuwają się w rankingu global wishlist. Jakie działania podejmuje Pan by zmienić ten stan rzeczy i kiedy zobaczymy pierwsze pozytywne efekty?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Zgadzam się, a środki i działania marketingowe dla wszystkich w/w gier są podobne. Być może RIOT to będzie ten hit, na który od lat czekamy. Wydaje mi się, że szczegółowo już wyjaśniałem poprzednio jakie działania są podejmowane, generalnie mamy swój dział marketingu, spółkę zależną (ULG marketing), kilka agencji zewnętrznych polskich i zagranicznych, wspomaga nas także PLW. Nie wiem też czy WL to jest dzisiaj taki miarodajny wskaźnik dla inwestorów w czasach, gdzie 10 tys. zapisów można kupić za 100 USD.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy analizuje Pan źródła sukcesu innych producentów/wydawców gier niskobudżetowych, które odnoszą zaskakujące sukcesy w budowie zainteresowania graczy (np. Manor Lords) i sprzedaży (np. Valheim, Medieval Dynasty)? Co jest kluczowe dla uzyskania takich wskaźników? Czy uważa Pan, że ULG jest w stanie wypracować proces owocujący porównywalnymi lub lepszymi wynikami, czy może dominujący jest tu element szczęścia?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak. Według mnie nie ma oczywistej odpowiedzi na to pytanie, jakby była to 90% Twórców gier odnosiłoby sukces, a nie tylko 10% z nich (podejrzewam, że i mniej). Dla mnie miarą sukcesu jest zysk netto - spójrzmy na spółki chociażby z naszej giełdy NC/GPW branża gamedev – boje się że na palcach jednej ręki policzę te, które notują zyski.

Obrazek użytkownika Anonim
Tropico

Panie prezesie czy ULG planuje większe i droższe tytuły, czy raczej będzie kontynuował dotychczasową politykę zarabiania na większej ilości małych tytułów?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Już jakiś czas temu ogłosiłem, że kierujemy się w stronę droższych i większych gier. Ruszył już Ultimate Huntig z budżetem 3-5 mln, myślę, że będą też kolejne takie tytuły. Wydajemy i robimy też coraz większe i droższe wersje konsolowe.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Czy współpraca z producentami sprzętu wędkarskiego dotyczy również wspólnego prowadzenia działań promocyjnych w tradycyjnych kanałach dotarcia do wędkarzy (np. materiały POS w sklepach wędkarskich, reklamy w czasopismach branżowych itp.)? Czy może mamy tu do czynienia z dwiema zupełnie różnymi grupami odbiorców?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie, nie dotyczą nas w ogóle tego typu reklam, to są jednak inne grupy odbiorców, z czego doskonale zdają sobie sprawę również te firmy.

Obrazek użytkownika Anonim
elf

UF Games miało zadebiutować na giełdzie pod koniec ub. roku, tak Pan kiedyś powiedział na jednym z webbinarów, a tu cisza w tym temacie. Kiedy będzie ten debiut, bo jednak wiele innych spółek jakoś zadebiutowało...

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Według mojej wiedzy, do spółki wpłynęły pierwsze uwagi od GPW, które są teraz procedowane. Dobrze Pan powiedział - “jakoś zadebiutowało”, głównie po –10% day 1 otwarcie – to ja dziękuję za taki debiut.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Witam Pana Prezesa, z czego wynika w czwartym kwartale 2020 roku tak dużą różnica pod względem przychodów na konsolach i na PC-tach? Na konsolach mamy załamanie przychodów z kilku milionów w pierwszych kwartałach 2020 roku do 268 tysięcy w ostatnim kwartale 2020 roku, a na PC-tach nagły wzrost w ostatnim kwartale do ponad 6 milionów? Pana firma specjalizuje się w portach na konsole, dlatego bardzo zaskakujący ten wynik w czwartym kwartale.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Patrzenie kwartał do kwartału w naszym biznesie, gdzie mamy rozliczenia z opóźnieniem 2-3 miesiące nie oddaje rzeczywistego stanu rzeczy. Prawdziwy obraz jest po danym roku, po zbadaniu przez biegłego, wewnątrz kwartałów pracujemy na rezerwach i stąd mogą być przesunięcia. Q4, szczególnie grudzień, był niezły na PC i konsolach, było sporo wyprzedaży. 268 tys. zł to nierealny wynik.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Witam Panie Prezesie, chciałbym się dowiedzieć z czego wynika tak dużą różnica na przychodach w czwartym kwartale 2020 roku. Na konsolach za czwarty kwartał 2020 roku mamy przychody rzędu 268 tysięcy, w porównaniu do poprzednich kwartałów 2020 roku, gdzie mieliśmy milionowe przychody jest to bardzo dużą różnica, z czego wynika ta różnica. Poza tym na komputerach stacjonarnych PC mamy bardzo wysokie przychody w czwartym kwartale 2020 roku w porównaniu do pozostałych kwartałów. Z czego wynika ta różnica? Pańska firma specjalizuje się w portach na konsole.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Odpowiedziałem na podobne pytanie podczas dzisiejszego czatu.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Witam Panie Prezesie, czy w 2021 roku będzie nadal kontynuowana sprzedaż akcji spółek zależnych?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

ULG nie prowadziło aktywnej sprzedaży akcji. Jeśli zgłaszał się deweloper bądź inwestor lub była taka prośba to wtedy sprzedawaliśmy. Nie mamy potrzeby sprzedaży, ani nie podejmuję żadnych działań w tym temacie. Na dziś trudno powiedzieć jakie będą prośby deweloperów/ inwestorów etc. w tym roku.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Witam Pana Prezesa, chciałbym zapytać z czego wynika tak duży wzrost przychodów w czwartym kwartale 2020 roku w segmencie PC? Czy ten duży przychód w ostatnim kwartale 2020 roku jest wyłącznie ze sprzedaży gier na PC czy wynika to z czegoś innego na przykład sprzedaży prawa do gier?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Odpowiedziałem wyżej.

Obrazek użytkownika Anonim
Skiber

Dzień dobry, uprzejma prośba o update w kwestii terminów wydania Ironsmith & Castle Fliper. Pytam konkretnie o te dwa tytuły jako formę uszczypliwości bo były wskazywane w ostatnich aktualnościach opublikowanych na stronie w Q3/2020 gdzie wskazywane były jako będące w na "ostatniej prostej" przed wydaniem być może jeszcze jak zostało to określone realnie w Q4/2020.

 

Oczywiście chętnie również krótki update odnośnie innych tytułów - w szczególności czy aktualny jest plan wydania Drill Deal w Q3/Q4 2021. Plus update gier o których wszyscy powoli zapominają a wydawały się ciekawymi tematami czyli Deadliest Catch i Naked & Afraid - czy gry sa jeszcze poprawiane (DC - czy w takim razie realne są w ogóle terminy wydania tej gry na Xbox) / rozwijane (Naked & Affraid). Ogólna uwaga - karty gier na steam pod względem komunikacji opóźnień / terminów są mocno niesatysfakcjonujące - czy Prezes mógłby po prostu nagrać i umieścić na stronie aktualności ściśle poświęcone planowi premier na PC /gdzie jest punkt po punkcie - wydaje się że jest spora grupa akcjonariuszy bardziej oczekujących na bardziej szczegółową aktualizację w tej kwestii niż na kolejne komunikaty o przenoszeniu praw do gier, budowaniu GK które to też są super (dywidenda doceniamy!!!) ale bez takiego update można odnieść wrażenie się ze spółka zajmuje się budowaniem GK a nie produkcją/wydawaniem gier. Spółka wydaje się super ale czasem mam wątpliwości jako akcjonariusz czy prezes nie poświęca 90% czasu na budowanie GK co jest fajne ale jednocześnie nie dowożone są tematy z oczekiwanego pipeline wydawniczego.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Proszę zwrócić uwagę na gry, które opisałem w liście do akcjonariuszy jako istotne. Po drugie, większość akcjonariuszy ciągle traktuje nas jako dewelopera gier na PC – a to jest jedynie jakaś niewielka część naszego biznesu, ciągle mam pytania o IRONSMITH, czy inne gry (robione z innymi podmiotami o czym była mowa wyżej), a nikt nie pyta o MR Prepper na konsole? Tego nie rozumiem - różnicy potencjałów chyba nie ma co komentować.
Sytuację z DC szczegółowo opisałem wyżej, Drill Deal wydaje się aktualny na ten rok. IRonsmith i Castle zgodnie z ostatnią informacją od dewów - mają być gotowe do wydania w ciągu 2-3 miesięcy.
Budowane GK służy zwiększeniu liczby produkowanych i wydawanych gier, każda spółka jest tutaj ważnym ogniwem i myślę, że nie udało by się zwiększać przychodu i zysku (spójrzmy tylko na wyniki operacyjne) bez rozbudowy Grupy Kapitałowej. Wydajemy po 100 gier rocznie, to czasem też nie jest w ogóle dostrzegane.
Plan premier jest poglądowy - co było zaznaczane w ESPI oraz jest w samym planie, do czasu konkretnej daty – nie ma nic pewnego.
W mojej ocenie spółka zajmuje się tym co jest celem każdej działalności gospodarczej – generowaniem przychodów i zysku. To o czym Pan wspomina (rozbudowa GK) - to dobór środków do tego celu.

Obrazek użytkownika Anonim
Skiber

I pytanie z sekcji budowania Grupy Kapitałowej - prośba o rzetelna informację odnośnie planów debiutu UF GAMES na NC - czemu to się jeszcze nie wydarzyło - czy te plany zostały zarzucone a jeśli są aktualne to prośba o realny termin +/-3miesiące kiedy doradca/prospekt itd. Czy w takim wypadku UG będzie sprzedawać swój pakiet czy tez planowana byłaby nowa emisja na rozwój UFG?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Na to pytanie odpowiedziałem wcześniej. Doradca jest wybrany od 2020 roku, nic nie wiem o planie sprzedaży ani emisji. UFG ma dobrą sytuację finansową i wkrótce wypłaci koło 1mln zł dywidendy za 2020 r.

Obrazek użytkownika Anonim
Gruby2

Jak układa się współpraca z Mr.Ciastku? Czy thief 2 będzie miał elementy rozgrywki z wankinga?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

To jeden z najlepszych deweloperów młodego pokolenia. Ku rozpaczy akcjonariatu takich elementów tam nie będzie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gruby2

Czy spółka planuje (wzorując się na PLW) wprowadzić system zbierania pomysłów na gry?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

System zbierania pomysłów działa od ponad roku, można zapisać się przez formularz na naszej stronie www.

Obrazek użytkownika Anonim
Gruby2

Czy są pomysły/plany/prototypy kolejnych większych gier czy po wydaniu takich gier jak BoE, thief2, DDS switch, Hunting, Rybki 2 może być pewna cisza z większymi grami?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, ciszy nie przewiduję.

Obrazek użytkownika Anonim
Gruby2

Czy są obecnie jakieś nieogłoszone pomysły/prace nad własnymi grami spółki, a nie portami? Coś innego niż Priest simulator, Rybki czy hunting

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, wszystko w swoim czasie. Publikujemy jako grupa po kilka preprodukcji miesięcznie. Ostatnia bardzo udana gra to RIOT.

Obrazek użytkownika Anonim
sc

Właśnie pojawiła się strona Steamowa dla Thiefa 2:

 

* jako producent jest wymieniony "MrCiastku", deweloper takich hitów jak Wainking Simulator,
* gra na pierwszy rzut oka nie różni się od Thiefa 1 (wygląda bardziej jak DLC?).

 

Proszę o komentarz w tej sprawie.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Ulimate ma ma umowę z PlayWay na wykonanie tej gry na wszystkie konsole. Jednym z etapów prac jest wersja PC na Steam. Wszystkie etapy są zaakceptowane, a działania uzgadniane z PLW, deweloper został zaakceptowany przed zawarciem umowy. Jako jeden z nielicznych w polskim GameDev przed 18 rokiem życia zrobił i wydał kilka gier. Zbudował zespół pod Thief 2, złożony z kilku osób, gra jest wykonywana zgodnie z harmonogramem, a etapy prac odbierane przez QA. Różnice sugeruję oceniać najwcześniej po wykonaniu dema, zawartość gry została ustalona z PLW, gwarantuję, że będzie sporo różnic.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Dzień dobry

 

informował Pan jakiś czas temu w wywiadzie, że planuje Pan zwiększać Pana pakiet akcji Ultgames. Od tego wywiadu z tego co pamiętam nie było żadnej informacji o zakupie akcji przez Pana. Czy deklaracja jest aktualna? Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Były i są okresy zamknięte, ostatnio czas spędzam w szpitalnym łóżku, więc są inne priorytety.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomasz

Kiedy możemy spodziewać się szacunków za 1 kwartał 2021?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

W ciągu kilku dni, być może zaraz po majówce.

Obrazek użytkownika Anonim
mall

Wiam, czy firma Silk Road Games SA z którą Ultimate games podpisała umowę na wydanie UF na rynek chiński może pochwalić się wydaniem jakiejś gry z grupy Playway na rynku Chińskim ?? Kiedy możemy oczekwać że gra UF będzię wydana w Chinach ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

A czy Tencent może pochwalić się wydaniem jakiejś gry polskiej na tym rynku? Każdy próbuje. Więcej na ten temat pisałem już podczas tego czatu.

Obrazek użytkownika Anonim
Szaleniec

Dużo zdrowia Panie Prezesie, cieszę się że już jest Pan dostępny. Pozdrawiam

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dziękuje i wzajemnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Czy może Pan ujawnić, jakie były wyniki ankiety dla akcjonariuszy ws. dywidendy? Czy zarząd brał ja pod uwagę przy podjęciu decyzji czy potraktował ją raczej jako eksperyment i jedynie sondował oczekiwania akcjonariuszy? Czy relatywnie wysoki poziom dywidendy nie świadczy trochę o braku innych pomysłów na zainwestowanie gotówki w nowe ciekawe projekty?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Wyniki ankiety zostały opublikowane na stronie www. kilka dni temu. Nie wiem czy patrząc na stan gotówki obecnie i portfel gier do wydania w ciągu 2 lat, można mówić o wysokim poziomie dywidendy. Mogą być oczywiście przesunięcia i nie zawsze dywidenda r/r musi być wyższa.

Obrazek użytkownika Kalistenics
Kalistenics

1) Ultimate Fishin Simulator 2 jest produkowany przez innego developera (MasterCode).
Bit Golem, który odpowiada za rozwój 1 części nie podjął się kontynuacji serii ?

 

2) Czy share revenue dla UFS 2 jest korzystniejsze dla spółki, niż w przypadku 1 części ?

 

3) Wielu graczy UFS 1 oceniło grę bardzo pozytywnie. Przed firmą duże nadzieje, ale i też obawy. Gracze są coraz bardziej wymagający i wybredni. Wierzę, że zarząd i developer będzie stawiał na jakość w pierwszej kolejności.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

BIT GOLEM skupia się na rozwoju UFS 1 i innych gier (Tales of Herring Lake). Nie było tutaj chęci robienia UFS 2 – co ja rozumiem. UFS 1 przynosi tyle gotówki, że deweloper raczej już za życia pracować nie będzie.

Obrazek użytkownika Kalistenics
Kalistenics

Można znowu założyć, że większość gier w planie premier na rok 2021 nie wyjdzie w tym roku. Jaki jest powód przypisania wszystkich gier do danego roku. Patrząc na listę, premiera wypadałaby co 3 dni.
Akcjonariusze mają mniejsze zaufanie w tej kwestii.
Czy nie lepiej byłoby zrobić bardziej racjonalny plan premier, uwzględniając więcej gier na rok 2022 i ewentualnie pozytywnie być zaskoczony, gdyby któryś tytuł doczekał się wcześniejszej premiery ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Odpisywałem już wielokrotnie, żeby nie sugerować się planem premier i nie być związanym co do dat/ lat. Jak data będzie ustalona wtedy zostanie wpisana. Możemy wszystkie gry wpisać TBA, przesunięcia zawsze będą, nie wiem, czy da się zrobić plan premier tak, aby każdy był zadowolony. Wydajemy po 100 gier rocznie, będą opóźnienia.

Obrazek użytkownika Kalistenics
Kalistenics

Thief Simulator 2
Developerem gry Thief Simulator 2 jest MrCiastku, który był odpowiedzialny za Wanking Simulator.
1) Czy jest to wewnętrzna grupa, czy pojedynczy, zewnętrzny developer ?
2) W jaki sposób spółka rozlicza się z PLW, w zamian za pozyskanie Thief Simulator 2 ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Jest to wewnętrzny zespół ULG złożony z kilku osób. PLW płaci wynagrodzenie za wykonanie gry na wszystkie konsole (ryczałt) oraz % ze sprzedaży.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jaki jest status prac nad projektem Ultimate Hunting?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Szykujemy się do odpalenia strony Steam i zapowiedzi medialnej.

Obrazek użytkownika Anonim
Bobek

Czy Ultimate jest wstanie powtórzyć w 2021 wyniki jednostkowe netto z 2020 roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Wszystko zależy czy i ile uda się wydać dużych gier do końca roku, duże to te które opisałem w liście do akcjonariuszy.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Co się dzieje z Deadliest Catch? Są jakieś plany naprawy tej gry? Ostatnie oceny na Steam są bardzo słabe.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Odpisywałem wcześniej. Chcemy doprowadzić PC do takiego stanu, aby możliwe były porty na konsole.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Napisał Pan: "Mniej cieszy mnie rynek PC, gdzie w 2020 roku nie wydaliśmy żadnej nowej, istotnej gry." - co w związku z tym?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dobrze by było w 2021 wydać kilka gier i zwiększyć dynamikę w tym segmencie.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Czy pełny trailer UH zgodnie z zapowiedziami pojawi się na dniach? Czy razem z nim będzie już strona Steam?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie wiem czy na dniach, ale jest blisko, razem z nim będzie strona Steam.

Obrazek użytkownika Anonim
Tom7

Dzień dobry Panie Prezesie, jak wygląda podział gier portowanych przez UF Games ? Od czego zależy, z którego konta (FE/ULG) są wydwane poszczególne gry i czy jest różnica w podziale zysków w zależności, z którego konta została wydana gra ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

To już wyjaśniałem wiele razy, generalnie wydajemy z tego konta, gdzie widzimy większe możliwości zarobkowe. Każdy temat jest analizowany oddzielnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Panie Prezeie, dużo zdrowia i ogromne podziękowania za dotychczasową dobrą robotę!

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dziękuję.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Dzien dobry, ostatnio na stronie pojawiła sie ankieta dotycząca wysokości dywidendy, to dość kontrowersyjne i nie spotykane podejscie - skąd taki pomysl?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie wiem co jest kontrowersyjnego w chęci wysłuchania zdania akcjonariuszy.

Obrazek użytkownika Anonim
Robert

Praktycznie wszystkie gry w Waszym portfelu to symulatory, czy to jest to w czym czujecie się najlepiej i betonujecie się tu biznesowo, czy myśleliście może nad grą stricte fabularną?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Jak spojrzymy na porty na NS/ XBOX to raczej nie są to tylko symulatory, na PC być może jest ich więcej.

Obrazek użytkownika Anonim
Konrad

Kiedy Ultimate znajdzie się w TOP10 wydawców gier na Xbox i PS? Czy spółka planuje przejąć, założyć nowe spółki do portowania, aby zrealizować ten cel?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

2-3 lata. Nowe spółki, nowe gry i nowe zespoły oraz rozwój dotychczasowych.

Obrazek użytkownika wd70
wd70

Czy planujecie rozwój w segmencie mobile?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, po to też założyliśmy spółkę celową.

Obrazek użytkownika Anonim
jqn

Czy doczekamy się w końcu premiery Castle Flipper? Jeżeli tak, to kiedy?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Z informacji od Pyramid Games wynika, że gra będzie gotowa w ciągu 2-3 miesięcy.

Obrazek użytkownika Anonim
Kamil

Czy w planach na przyszłość jest ekspansja na Chiński rynek z innymi grami?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, zobaczymy jednak co wyjdzie z UFS i jak ten rynek działa.

Obrazek użytkownika Anonim
pivovarit

Jak układa się współpraca z braćmi Libert z tvgry? Można liczyć na wsparcie w promocji z ich strony?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, współpraca układa się bardzo dobrze.

Obrazek użytkownika Anonim
lr

Wynik zrobiony jest na jednorazowych zdarzeniach. Zysk na sprzedaży to zaledwie niecałe 5 mln zł, czyli bez zmian z 2019 r.
Progresu nie widać.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Ja widzę R/R wzrost przychodów z gier ponad 100% oraz zysku netto o 70%.

Obrazek użytkownika Anonim
Łukasz

Jako inwestor dziękuję Panu za pomysłowość i odwagę do podejmowania nieszablonowych decyzji. Przez niektórych mogą być czasem odbierane jako kontrowersyjne, ale to do "odważnych świat należy". Życzę wielu kolejnych sukcesów i jeszcze więcej zdrowia!

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dziękuję i wzajemnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Długofalowo powiedzmy przez najbliższe 3-4 lata na jaki wzrost wyników sprzedażowych liczy Pan ? 30%, 40% ? 100% r/r wydaję się celem aż nadto ambitnym.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Warto mieć duże ambicje, bo nawet jak nie uda się ich w pełni zrealizować, wyniki będą niezłe.

Obrazek użytkownika Anonim
pivovarit

Wspominał Pan kiedyś o pozyskiwaniu dużych tytułów spoza grupy PLW. Czy rozmowy są dalej prowadzone?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Krezus

Co Pan sądzi o zachowaniu, kursu spółki, wg wskaźników spółka wygląda na niedoszacowana, jak Pan uważa jak jest tego przyczyną, czy jest to eogole brane pod uwagę, czy tak naprawdę liczą się tylko działania spółki, czy pod tym względem planowane są jakieś działania, np skup akcji po tak niskiej cenie?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nie wypowiadam się publicznie na ten temat. Są lepsi od tego – analitycy.

Obrazek użytkownika Anonim
Sławomir

Dzień dobry, Panie Mateuszu jestem ciekaw jak wypadła ankieta dla akcjanariuszy w sprawie dywidendy jakie głosy przeważały?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Wyniki zostały opublikowane na naszej stronie www.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Dlaczego tylko Łukasz może zadawać pytania???

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Odpowiadam po kolei, widocznie Łukasz od razu zadał ich wiele.

Obrazek użytkownika Anonim
OLO

Czy Naked and afraid będzie miało tryb multi
i czy istnieje szansa wprowadzenie takiej opcji w innych grch ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Naked raczej nie. W innych, szczególnie wędkarskich grach - tak.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Panie Prezesie jak widzi Pan przyszłość Ultimate Games w na następne 3 lata?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Będzie ona zależna o przychodów i zysku – a te są pochodną liczby wydanych małych gier, a także tych większych.

Obrazek użytkownika Anonim
pivovarit

Czy rozważał Pan wejście w segment remake'ów wzorem Forevera?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Peppa

Co z UFS na urzadzenia mobilne? Z sprawozdania wynika ze ten segment ladnie rosnie r/r ale czy jest plan mocniejszego wejscia w segment mobilny?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak, stąd powołanie nowej spółki celowej.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Witam Panie Prezesie, jakie ma Pan plany urlopowe? Małej przerwy na doładowanie Energi potrzebuje każdy.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Cały marzec i kwiecień leżę głównie w łóżku, Sheraton to nie jest, ale nie jest źle.

Obrazek użytkownika Anonim
Pascal

Na stronie internetowej spółki można zauważyć formularz zgłoszeniowy, za pomocą którego chętni mogą przesłać swoje pomysły na grę.
Tymczasem PlayWay uruchomił niedawno platformę Pway gdzie za pomysł zgłaszający otrzymują tokeny.
Czy Ultimate Games, również honoruje w jakiś sposób zgłaszających ?
Jak w ogóle wyglądają statystyki dotyczące nowych pomysłów ?
Ile ich wpłynęło ?
Czy Wasz system zgłaszania jest (lub będzie) powiązany w jakiś sposób z Pway ?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Powiązań PlayWay – tokenami etc. nie przewiduję. Pomysłów spływa kilka w tygodniu. Zgłaszający zazwyczaj nie mają żadnych oczekiwań co do honorarium.

Obrazek użytkownika Anonim
Marek

Jaki był q1 2021 dla spółki, bo patrząc na liczbę premier można przypuszczać, że nie najlepszy

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Szczegóły będą w szacunkowych wynikach.

Obrazek użytkownika Anonim
MUA

Czytałem , że Ultimate Hunting będzie wydany jednocześnie na PC i na konsole . Czy nie boicie się ,że taka premiera na wielu platformach naraz może się skończyć jak premiera Cyber Punk?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Też o tym myślimy, być może będzie najpierw tylko PC.

Obrazek użytkownika Nika
Nika

Przede wszystkim gratuluję! Jesteście spółką, która po prostu wypracowuje pieniądze.Konkretne pieniądze. I chwała Wam za to. Jesli mogę wtrącić swoje trzy grosze, to wybierzcie jedną grę, która będzie Waszą marką. Trochę marketingu, a gracze, i przede wszystkim inwestorzy podniosą cenę na godziwą, czego sobie i Wam życzę. Wiecie, że potrzebujecie konia pociągowego i po prostu go wystawcie, nie czekając, aż sam się pojawi.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dziękuję, myślimy o tym.

Obrazek użytkownika Anonim
Peppa

Jak postepy jesli chodzi o Pope Simulator? Czy nie warto poczekac z wydaniem tej gry do czasu kolejnego konklawe?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

A kiedy ono jest? Produkcja jest gdzieś w okolicy 30-50% wykonania.

Obrazek użytkownika Anonim
Paweł

Które spółki w grupie zajmują się obecnie portingiem gier na konsole? Czy jest to tylko ConsoleWay? Jeśli tak to czy jedna spółka wystarczy do przeportowania aż tak dużej liczby tytułów w tym roku?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Jeśli chodzi o spółki, które zajmują się portingiem to są to: ConsoleWay, jest też 100 Games, UF Games, mamy też zespoły i partnerów zewnętrznych, liczbę tę ciągle zwiększam.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Panie prezesie, bez nerwów, my zwyczajnie wiemy, że MR Prepper to pewniak i dopytujemy też o to co jest najbliższe do wydania :) Bez nerwów. #PrezesieUfamTobie
Łubu dubu, łubu dubu niech nam żyje Prezes klubu!

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Już dawno nie byłem tak spokojny jak dziś.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Osobiście bardzo podobał mi się pomysł zapytania akcjonariuszy o ich pogląd na kwestię podziału dywidendy - uważam, że takie zachowanie buduje zaufanie akcjonariatu do Zarządu. Czy Zarząd planuje zapytywać akcjonariuszy o ich poglądy na temat innych, istotnych dla Spółki spraw?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Tak.

Obrazek użytkownika Anonim
Piotr

Który kwartał obecnego roku w ocenie Pana Prezesa powinien być najciekawszy pod względem premier nowych tytułów?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Q3-Q4.

Obrazek użytkownika Tomasz Pij
Tomasz Pij

Panie Prezesie, jak układa się współpraca z PLW? Z tego co czytam na Twitterze i w wywiadach to Pańska firma należy chyba do ulubionych Pana Prezesa Kostowskiego od PlayWay. Muszę przyznać ze ja jestem pod wrażeniem rozwoju obu firm. Można tylko pogratulować.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Współpraca z PlayWay układa się dobrze.

Obrazek użytkownika Anonim
pivovarit

Czy ThiefSim 2 będzie przepuszczany przez UF Games?

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Nintendo Switch na pewno tak.

Obrazek użytkownika Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki

Dziękuję serdecznie za mnóstwo pytań od Państwa, odpowiedziałem na blisko 90 z nich. Cieszy mnie duża frekwencja na czacie - 735 użytkowników.
Pozdrawiam, Mateusz Zawadzki.

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.